۷ پاسخ

چ عجله ایه آخه!! 🤦🏻🤦🏻🤦🏻

اره عزیزم همون روز ۱۴کیت بزن مثبت شد برو آزمایش بتا بده بد برو دکتر برات سونو بنویسه خیالت راحت بشه

زوده حداقل یه هفته بگذره از پریودت

ن الان نزن روز ۱۴پریودیت بزن اگ نشدی

منم همین موقع زدم منفی شد صبر کن هنوز

وااای نه خییییلی زوده...

نه خیلی زوده علائم داری مگه

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی هفته نوزدهم بارداری
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان اینده👶🏻 مامان اینده👶🏻 قصد بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری