خانما میشه لطفا جواب بدید کیا ترشح سفید و ابکی دارن؟؟؟؟؟

۵ پاسخ

من دارم قشنگ خیس میشم فک میکنم اب میبینم ترشح سفید هم باهاش میگن عادیع

منم دارم ترشح رنگ کرمی و آبکی هم هست اتفاقا جدیدا بیشتر شده

من همش دارم

طبیعی

من دارم اول ابکی میا بعد زرد و سبز

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهیار👶🏻 مامان مهیار👶🏻 ۵ ماهگی
مامان گیسو مامان گیسو هفته سی‌وششم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری