میشه بگید جواب ازمایشم چطوره جنسیت چیه

تصویر
۱۱ پاسخ

ببخشید ازمایشتونو پاکدشت دادین؟

سلام عزیزم ببر پیش دکترت چک کنه همه چیش نرماله فقط سندروم دون چون سنتون بالاس ریسکش رو زده متوسط باز برات آمینوسنتز مینویسه دقیق تر بررسی کنه

تصویر

پس چرا گفت باید سل فری بدی

در کل، جواب این غربالگری نسبتاً خوب و امیدوارکننده است😍



📐 مارکرهای سونوگرافی:
• CRL (قد جنین): 62.10 mm
• NT (ضخامت پشت گردن): 2.03 mm — طبق نمودار، در محدوده نرمال است (نقطه آبی داخل ناحیه سبز)
• سایر اعضا: «As in Sono report» (یعنی بررسی‌شده و مشکلی گزارش نشده)



🔍 اطلاعات مهم از گزارش:
• سن مادر در زمان زایمان (EDD): 39.3 سال
• هفته بارداری هنگام نمونه‌گیری و سونوگرافی: 12 هفته و 4 روز
• وزن مادر: 66 کیلوگرم
• تعداد بارداری‌ها: 3 بارداری، 1 فرزند زنده
• سابقه فرزند با سندرم داون: ندارد

سلفریه؟؟.

چرا رفتم گفت سلفری بده

جواب می‌تونه کسی بگه خیلی آسترس دارم

تصویر

نرفتی پیش دکترت

عالیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان .... مامان .... هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه🩵 مامان معجزه🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان صدرا 🩵 رستا 🩷 مامان صدرا 🩵 رستا 🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سبحان کوچولو مامان سبحان کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وسوم بارداری