خانوما دور سر جنین شما تو سونو چند بود

۴ پاسخ

بچه من ۳۶ بود ب دنیا امد

هفته ۳۵ رفتم ولی زد ۳۷
دو هفته جلو بود ژنتیکیه پسرام معمولا بزرگ تره سرشون

دو هفته از هفته ش جلو تر بود ، دکتر گفت طبیعیه ، ژنتیکیه ، مامانم میگه خودتونم سرتون بزرگ بود

سه هفته جلو بود دکتر گفت ژنتیکه

سوال های مرتبط

مامان ديارا و برديا مامان ديارا و برديا روزهای ابتدایی تولد
مامان اسرا
🥹✨🥹✨ مامان اسرا 🥹✨🥹✨ ۶ ماهگی