۱۰ پاسخ

۱۴

تندتندمایعات بخورمخضوصاآب .زیادسردنباشه که دل درد بگیری ..نگران نباش.

۱۲ بود فک کنم تو ۳۲ هفته رفتم ۳۵ هم رفتم عدد ننوششت فقط نوشت نرمال

من ۵روزپیش رفتم سونو دادم ۱۲بود

22 بود

14.5

مال من الان شده ۷.۵چیکار کنم

برا من ۲،روز پیش رفتم سونو ۱۲ بود
نوشته بود طبیعی

۱۳ بود

۱۴.

سوال های مرتبط

مامان عسل پسرم👼🏻🩵 مامان عسل پسرم👼🏻🩵 ۱۱ ماهگی
مامان اسرا
🥹✨🥹✨ مامان اسرا 🥹✨🥹✨ ۶ ماهگی