۴ پاسخ

اره عزیزم خیلی خوبه تا هشت ماهگی جواب میده با پایه بعدش باید به سقف وصل کنی

به بارفیکس وصلس کنی بهتره

منظورم تاب ریلکسی کودک هست عزیزم

من دارم .مال من میشینی داخلش صدای قژ قژ میده
خوبه ولی اولش ذوق داری بعدش کاربردی نداره
اگه خونت بزرگه و مستاجر نیستی بخر

سوال های مرتبط

مامان نینی خوشمل💙🧿 مامان نینی خوشمل💙🧿 ۱۱ ماهگی
مامان الینا مامان الینا ۸ ماهگی