مامانا‌ بنظرتون‌ تاب‌ ریلکسی‌ خوبه‌ یانه‌ میخوام بگیرم.

۶ پاسخ

من پسرم دوس نداره

من گرفتم هنوز نبستمش🤣

من خیلی راضیم حتما بگیر خیلی بدرد میخوره

دختر من تو سه ماه جمعا یه ساعتم استفاده نکرده

اره من خیلی راضیم عصای دستمه دخترم داخلش تاب ک میخوره خوابش میبره چند ساعت میخابه

من جفت بچه هام میشینن
راضیم
بچه بزرگم چهارسالشه هنوز استفاده میکنه
برای بعضی وقتا که خوب نمیخوابن میشه تابشون داد

سوال های مرتبط

مامان نینی خوشمل💙🧿 مامان نینی خوشمل💙🧿 ۱۱ ماهگی
مامان بشه کوچولو🫧 مامان بشه کوچولو🫧 ۱ سالگی