تاب‌ ریلکسی‌ به‌ درد‌ میخوره‌ بگیرم‌ برا‌ بچم‌ ؟

۳ پاسخ

عالیه بشدت پیشنهاد میشه

من خواهر شوهرم واسه بچش گرفت بچش همش از تو اون میخواست پاشه یا غلت بخوره بعد دیگه کلا دوبار استفاده مرد دید بچه توش نمیمونه جمع کرد میخواست بفروشه
البته بچه با بچه فرق داره

عالیه دختر من از ۲ ماهگی بهش عادت کرده میزارم تو تاب سریع میخوابه خیلی راحته

سوال های مرتبط

مامان بشه کوچولو🫧 مامان بشه کوچولو🫧 ۱ سالگی
مامان نینی خوشمل💙🧿 مامان نینی خوشمل💙🧿 ۱۱ ماهگی