خانما کسی از این آزمایش سر در میاره مشکلی نداره

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم شما آنومالی رفتین؟؟

خوبه مشکلی نیست خدا رو شکر عزیزم

سلام عزیزم ازمایشت خوبه

خوبه عزیزم زیر ۲ عدد ان تی مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۰ ماهگی
هدیه خدا 🎀 هدیه خدا 🎀 قصد بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آوا💓💓💞💕 مامان آوا💓💓💞💕 ۸ ماهگی
مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی