لطفا مامانای با تجربه تفسیر کنید

تصویر
۳ پاسخ

ببخشید سوال میپرسم ولی شما مگه باردار نیستی ؟

سونوگرافی رحم و تخمدان هست سایز رحم خوبه ضخامت اندومتر ۴/۵ میلی متر هست شواهد به نفع آدنومیوز در رحم رویت شده یه کیست ساده و دو تا فولیکول در تخمدان راست دیده شده مایع ازاد در شکم و لگن رویت نشده سایز فولیکول و ضخامت اندومتر بر اساس روز سیکل قاعدگی مشخص میشه مناسب هست یا نه دیگه اینکه مرحله بعد باید چیکار کنین رو از دکتر خودتون که سونو رو درخواست کرده بپرسین

اینم جوابش گلی

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان اریا و ایرانا مامان اریا و ایرانا هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان قندی😍 مامان مامان قندی😍 ۷ ماهگی
مامان هۆگر🍭🩵 مامان هۆگر🍭🩵 ۶ ماهگی
مامان گل پسرام 😍 مامان گل پسرام 😍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته چهلم بارداری
مامان الین و ریان مامان الین و ریان روزهای ابتدایی تولد