۴ پاسخ

منم چندبار خوردم چیزی نشده

موردی نداره منکه چندبار پیتزا و اسنک خوردم

نه بابا من ک خوردم

اتفاقا شیرو زیاد میکنه

سوال های مرتبط

مامان مَهوا خانوم🧸🫀 مامان مَهوا خانوم🧸🫀 ۱۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان قند و نبات🧸🫧 مامان قند و نبات🧸🫧 ۱ سالگی