دو دقیقه غفلت
برشتگی در حد سوخت🤣🤣

تصویر
۵ پاسخ

خواهرم هر وقت غذا رو در حد ذغال سنگ جزغاله می کنه می گه نسوخته کریسپی شده😂😂😂ولی پال شما واقعا کریسپی شده

نه خوب شده من برشته دوست دارم🥰🥰🥰نوش جان

عالیه عزیزم ، سوخته هم نیست ،، نوش جان

وای اره میبینی🫢

عزیزم قالب داری یابادست کوچولودرست کرذی؟؟

سوال های مرتبط

مامان 🧿 علی🧿 مامان 🧿 علی🧿 ۴ سالگی