بهش میگم میخوایب برری مهد بزار ازت عکس بگیرم 🤣🤣 🤣

تصویر
۶ پاسخ

عزیزم چه تایمی میره و میاد؟
پسر من ۸و نیم تا ۱۲ چون ۲۰ دقیقه تا خونه پیاده است پیاده میرفتیم
امروز گرمش شده بود مجبورم هر روز هی اسنپ بگیرم

خوش بحالتون کاش اینجا هم مهدارو باز کنن خسته شدیم

مهد فقط صبحا هست یا بعدازظهرم دارن

خدا حفظش کنه😍

عزیزم 😂😂خداحفظش کنه🥰🥰

مگه مهد باز هست؟

سوال های مرتبط