۴ پاسخ

من دیروز صبح بردم پسرمو برای واکسن ۱۸ ماهگی ، خوشبختانه اصلا اذیت نشد حالش خوبه تب هم نکرد

غروب تب کرد

شب موقع خواب تب کرد، پاراکید دادم تا ساعتای ۳ و ۴ تبش اومد پایین

من صب زود زدم ساعت هشت ظهر تبش شروع شد ولی پادردش از ساعت۱۲شروع شد دیگ نتونس تا فردا ظهر راه بره

سوال های مرتبط

مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 ۱ سالگی