خانوما نظرتون دربارهnt نرماله

تصویر
۱۱ پاسخ

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

سونو ک خوبه مهم آزمایش ازمایشو دادی؟ اکثرا ازمایشا نمیدونم چرا برا همه ریسک میزنن

تاریخ زایمانت روز تولد منه🤭

عزیزم بفرما اینم تفسیرش نهاییش خداروشکر مشکلی نداره

تفسیر نهایی:

همه‌ی موارد اصلی سونوگرافی از جمله NT، ضربان قلب، وضعیت سرویکس، مایع آمنیوتیک، جمجمه و شکم جنین نرمال و reassuring هستند. مقدار NT زیر ۱.۵ در این سن حاملگی نشونه‌ای از ریسک پایین برای اختلالات کروموزومی مثل سندروم داون هست.

عزیزم من میزارمش تو برنامه با اجازه ت میگم بت

مبارکت باشه عزیزم چ جالبه تاریخ زایمان منم زده همین تاریخ ولی من یکشنبه نوبت آنتی دارم بخوشی بغلش کنی قشنگم

بهترین حالت ان تی 😍مبارک باشه عزیزم

نه خداروشکر، شما ان تیت به فارسی نوشته شده کاملا اوکیه عزیزم، خیالتون راحت، میتونی واسه بررسی دقیقتر بزاریش تو چت جی پی تی اون کامل برات تفسیرت میکنه

۱۲ هفته کامل رفتین ؟

مبارکت باشه ایشالله عزیزم نرماله، پسرت مبارک باشه برات😘

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته چهاردهم بارداری
مامان لیمو👼🏻🍋‍🟩 مامان لیمو👼🏻🍋‍🟩 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تو دلی 🐣 مامان تو دلی 🐣 هفته هشتم بارداری
مامان پسته‌ی خندون🧸 مامان پسته‌ی خندون🧸 ۹ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین ۶ ماهگی
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نیارا🩷🧚🏻 مامان نیارا🩷🧚🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان نهال مامان نهال ۱ ماهگی