سلام خانما به نظرتون ان تی من نرماله؟!

تصویر
۵ پاسخ

جنسیتش‌ دختره

خدارو شکر همه چیش خوبه 🥹
منم ی هفته دیگه میرم دعا کن نینیم سالم باشه😭

همه جی خوبه گلم...جنسیت واحتمال دادن؟

اره.

خوبه خداروشکر باید ازمایشم بیاد

سوال های مرتبط

مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان قندمامانش مامان قندمامانش ۴ ماهگی
مامان دیار و دنیز مامان دیار و دنیز هفته سی‌وششم بارداری