خانوما به بچه ها آبمیوه هم میدین؟؟طبیعی ها

۴ پاسخ

دکتر به من گفت فعلا آبمیوه نده خود میوه رو بهش بده...

من میوه میزارم تو میوه خوریش فشار میده آبشو میخوره..برای ورم لثه هاش هم خوبه

من یه تیکه کوچیک سیب دیروز گذاشتم تو میوه خوریش. خیلی هم خوشش اومده بود

بله من میدم

سوال های مرتبط

مامان 𝑨𝒎𝒊𝒓𝑨𝒍𝒊 مامان 𝑨𝒎𝒊𝒓𝑨𝒍𝒊 ۱ سالگی
مامان آقا اشکان👩‍👦 مامان آقا اشکان👩‍👦 ۱۰ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۷ ماهگی