برای اسهال پدی لاکت خوبه یا بایولاکت؟

۵ پاسخ

بچه من تاروز ۶ بار هفت بار دفع داره یکماه پدی لاکت دادم فرقی نکرد دکتر گفت ولش کن مدلشه چکارش داری
ولی در کل اذیتم همش درحال شست و شو پوشک

ابکی هست ؟ ینی دون دون داخلش نیس؟

هردوش پروبیوتیکه. هم برای درمان اسهال خوبه هم یبوست

پدی لاکت میگن برا اسهاله

دفعش روزی چند باره؟

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۴ ماهگی
مامان مه یاس🌼💗 مامان مه یاس🌼💗 ۱۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی