پسرم اسهال شده بایولاکت خوبه یا پدی لاکت

۲ پاسخ

هر دوش گمونم پدیلاک ۹تا میکروب غیرفعال هست بایو لاکت یک مدل

پدی لاکت
ببر دکتر شاید زینکم بده

سوال های مرتبط

مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی
مامان پسرامم مامان پسرامم ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱۴ ماهگی
مامان دلا 🌱 مامان دلا 🌱 ۶ ماهگی
مامان دُخمَلِ نازَم💕 مامان دُخمَلِ نازَم💕 ۱۰ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی