۶ پاسخ

منم بعد سرکلاژم تا چن روز همین قسمت تیر میکشید و درد شدید داشتم الان بهتر شد کلا

هم هفته هستیم

عزیزم منم اینجوری هستم به نظر طبیعیه

این بخاطر اینکه جنین شما از لگن و قتی وارد شکم میشه ،روز ب روز بزرگ تر میش رحم شما درد میگیره،
طبیعیه

این دردا همش بخاطر بزرک شدن رحمه
رباط های رحمو ما و شکم کش میان درد میگیره

عزیزم طبیعیه منم زیادمیشم‌این مدلی

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🫀 مامان هدیه خدا🫀 هفته هفدهم بارداری
مامان معجزه ی من🩷 مامان معجزه ی من🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری