سلام
ایا طبیعیه بچه من تو ۱۴ روزگی اسهاله؟

۲ پاسخ

چجوری ینی اسهاله؟
ینی تند تند دسشویی میکنه؟
روزی چند بار؟

اسهال یعنی چی؟؟یعنی هیچ دونی نداره و آب خالیه؟؟

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱ ماهگی
مامان نیکان💫❣️ مامان نیکان💫❣️ ۱۴ ماهگی
مامان کوهیار 👶🏻💙 مامان کوهیار 👶🏻💙 ۱۵ ماهگی