۷ پاسخ

من بخاطر قند لب مرزی مایع آمونیاک زیاد شد گفت چیزای شیرینی اصلا نخور

سلام مامانا شما تو هفته چندم سنو رفتین؟؟ک وزن جنین رو مشخص میکنه

چند بود عددش؟

نمیدونم چقدر درسته ولی شنیدم قند اب دور جنین و زیاد میکنه

ن عزیز یکی دوبار جیششو بخوره باز جیش کنه خوب میشه نگران نباش. بخاطر هندونه و سرمی بوده ک مصرف کردی آدم بزرگم اینجور چیزا بره بدنش بایس جلو دسشویی جا پهن کنه دیگ🤣🤣

پسرت شاشوعه🤣🤣🤣✌️

مایعات زیاد مصرف میکنی

سوال های مرتبط

مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی
مامان یسرا و مرتضی مامان یسرا و مرتضی هفته سی‌وسوم بارداری