۳ پاسخ

اره خوبه.من الان۳۱هفته ام بچم ۱۵۰۰ وزنش پایینه کلی دکتررفتم تهش فهمیدم ژنتیکیه خودموباباش ریز ب ذنیااومدیم ولی همش نگرانم ...دعاکنید نینیم یکم وزن بگیره کلی مکمل و غذاهای پروتئینی شروع کردم

خوبه عزیزم چیزای مقوی زیاد بخور چند هفته آخر اوج وزن گیری بچه اس

آره خوبه بچه قبلیم اول ۳۸ دنیا اومد۲۷۰۰ بود

سوال های مرتبط

مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی
مامان دلارام و تو دلی مامان دلارام و تو دلی روزهای ابتدایی تولد