۳ پاسخ

منم فردا میرم اره خوبه حدودا

تا اخر بارداری وزن میگیره خوبه وزنش
بستنی بخور اجیل ابگوشت حلیم تخم مرغ نخود عدس ماست یونانی و….

آره خوبه

سوال های مرتبط

مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی
مامان هاکان💙💙💙 مامان هاکان💙💙💙 ۲ ماهگی
مامان حسین و حسنا❤️ مامان حسین و حسنا❤️ ۴ ماهگی