خانوما وزن بچم ۲۵۰۰ خوبه ؟؟؟

۷ پاسخ

اگه طبیعی هستی هرچی ریز تر باشه بهتره راحت تر زایمان می کنی

وزنش خوبه مخصوصا اگر طبیعی باشی خیلی خوب وزن میگیره

عالیه

خیلی خوبه

برا هفته شما خوبه
یه ماه طلایی وزن گیری بچه تون مونده
تو این یه ماه اگه خوب بخورین تا به کیلو هم اضافه میکنه

متوسطه

ی خورده کمه تقویت کن به سه برسه

سوال های مرتبط

مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۷ ماهگی
مامان حسین و حسنا❤️ مامان حسین و حسنا❤️ ۴ ماهگی
مامان شکربانو مامان شکربانو ۸ ماهگی
مامان کوهیار💙 مامان کوهیار💙 ۳ ماهگی