۵ پاسخ

اره به نظرم خوبه چون ۴یا۵هفته دیگه مونده

میگم گلی شما برای بچه دوم رژیم گرفتید پسر بشه؟

جاجرمی عزیزم
منم الان جاجرمم ولی خونه خودم گرمساره🥲🫠

اره عالیه من 2300 ام

ببخشید از اول براتون سفالیک بود؟؟

سوال های مرتبط

مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۷ ماهگی
مامان دلانا🩷 مامان دلانا🩷 ۲ ماهگی
مامان هاکان💙💙💙 مامان هاکان💙💙💙 ۳ ماهگی
مامان رادین و رایان مامان رادین و رایان روزهای ابتدایی تولد