سلام خانما هفته چند باید برم سونو انتی؟

۱۴ پاسخ

۱۲و سه روز بهترین موقشه

دقیق از ۱۱ تا ۱۳ و ۶ روز ولی بهترین زمانش ۱۲ هفته و ۱۲ هفته و دو سه روزه

من ۱۲ هفته و ۲ دور رفتم

12هفته

دوازده و دو

دوازده هفته کامل باشه

نمیدونم من ک رفتم گذاشت شنیدم انقد حس قشنگی بود خدایا هرکسی ک آروزی بچه داره دامن شو سبز کن🥺

۱۲ هفته ۴ روز رفتم

۱۲ هفته و سه روز

انتی فک کنم ۱۲هفته بایذ بری

سلام من دیروز رفتم گف ۶هفته ای صدای ضربان قلب شنیدم 🥺🥺 خدایا شکرت

۱۲ هفته

بهترین زمان برای سونوی ان تی ۱۲هفتگی هستش

۱۲ هفته برو

سوال های مرتبط

مامان دخملی ونی نی مامان دخملی ونی نی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامی فندق مامان مامی فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کوچولو موچولو مامان کوچولو موچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان امید زندگیم مامان امید زندگیم ۵ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان محمدحسن مامان محمدحسن هفته چهلم بارداری
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین هفته پانزدهم بارداری