تولد دختر خونه با اسهال شروع شده😔😔😔

تصویر
۵ پاسخ

راستی تولدشم مبارک ایشالله ۱۲۰ ساله شه جوجه😍

اله جانینان ،خوب شده الان؟🥲

الع جانینان تولدش مبارک خانم کوچولو😍😍😍نگران نباش عزیزم لابد گرما زده شده
شایدم دندون درمیاره ،الارا سر دندون اخرش اینجوری شد ولی ی روزه خوب شد
پودر سنجد و پوره به براش خوبه، ابلیمو با قطره چکان بریز ته حلقش یا شربت ابلیمو اگه میخوره بده، ماست کته نعنا و...

مال ما با سرماخوردگی🤒

ای وای چرا.تولدش مبارکه🎉🎉🎂🎂

سوال های مرتبط