۸ پاسخ

سلام دوستان قرص راکوتان مصرف کردم تا چه مدت نباید اقدام کنم ؟

اره منم میگیرم نمیدونستم چرا یه خورده از خفیف بیشتره

آره عزیزم شبیه به درد پریودی
مال من یه ذره هم شدید تره

دادم گلم

سلام عزیزم اره تا ۸ هفته طبیعیه درد زیر شکم بعدش کم‌کم کم میشه درد بعضی وقتا میگیره فقط

منم چهار هفتم😍

بیشتر هم تخمدان سمت چپم

اره زیر شکمم

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته پانزدهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓🥺 مامان توت فرنگی🍓🥺 هفته بیستم بارداری
مامان تمشک مامان تمشک هفته شانزدهم بارداری