۱۰ پاسخ

دوروز بعد توی همین آزمایشگاه تکرارش کن باید دوبرابر شده باشه

از 10 به بالا مثبته

مبارکه گلم. ولی یکمی بتا پایین
استراحت داشته باش و بعد ۴۸ ساعت دوباره برو ازمایش

باید تکرار بشه

سلام. خانما من ۱۰ هفته اس باردارم و چند هفته اس وا*ژنم بوی خیلی بدی میده همش و نمیتونمم با ژل شستشو بشورم
چون شنیدم وارد مایع آمونیاک جنین میشه؛ خواستم بپرسم چیکار باید بکنم؟🙈🥲

بارداری درسته

مبارکت باش

باید تکرار کنی..مثبت

بله مثبته عزیزم ولی دو روز دیگه تکرار کن

روز چندمته؟

سوال های مرتبط

مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۲ سالگی
مامان هاکان💙🩵💙 مامان هاکان💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان 🩷حلما خانوم🩷 مامان 🩷حلما خانوم🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 👧🏻🩷 𝓐𝓿𝓪 مامان 👧🏻🩷 𝓐𝓿𝓪 ۱ ماهگی
مامان ِ فندوق🌰🩵 مامان ِ فندوق🌰🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته نوزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته دهم بارداری
مامان دخترام مامان دخترام قصد بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته هفدهم بارداری