عزیزم فقط تو اینجوری نیستی
هر کسی که قصد بارداری داره واقعا پریود شدن براش اتفاق سخته
توکل به خدا هر وقت خدا بخواد همون میشه
آره دیگه بخاطر تغییرات هورمونی
من که غم و غصه های شش سالم پیشم هم یادم میاد و دلم میخواد با همه بجنگم😏
بخاطر هورمون هاس که تغییر میکنه😑
منم منتظر یه بهانه ام گریه کنم
ولی بعدش حسابی احساس سبکی دارم 😆
اکثرا اینجوری میشن ددیگه
منم روزقبلش انقد افسرده میشم که میگم کاش امروز بمیرم فرداش میگم ااا زندگی هنوز قشنگه 😂🤭
منکه دیوونه میشم
من نابود میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.