من ۴۰ هفته ۲ روز بستری شدم بدون درد یعنی درد خفیف پریودی داشتم خیلی خفیف و نامنظم بود ساعت ۸ شب بستری شدم آمپول فشار و زدن تا ۶ صبح زایمان کردم
من سر بچه اولم دردم نگرفت سزارین شدم هرچی سوزن زور زدن نشد ک نشد
پس خداروشکر یعنی تاریخی ک ان تی داده اگر برسه دگ باید بستری کنن من چندجا تو گهواره دیدم ک میگن اگ درد نداشته باشی باید بشینی تا دردی بیا داشتم از این فکر دیوونه میشدم
منم زایمانم ۱۷مرداد ولی خبری نی 🥲
برو بیمارستان چک بشی گلم که خدایی نکرده بچه پی پی نکنه چون ماشاءالله رسیدس دیگه
آخرین سنو تاریخش کی بوده اگه گذشته بستریت میکنن
خوشبحالت تموم شد بسلامتی🥰😍
درد نداری اصلا؟
عزیزم زیاد خوب نیست دیگ برو بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.