وقتی بچه میخوابه چطور آروغ بگیرم؟

۴ پاسخ

والا من انقد رو شونم نگهش میدارمو میزنم پشتش تا آروغشو بزنه
اگررر ۲۰ دقیقه بشه و نزنه میخوابونم سرجاش

رو شونه ت نگه دار تا بزنه اگه نزد به پهلو بخابونش که خدای نکرد بالا آورد نپره تو گلوش

بچه خوابه اصلا آروغ نمیزنه
دراز بکشه به پهلو بخوابه و سرش یکم بالا باشه همین

به سختی😑

سوال های مرتبط

مامان شوکولات خونمون مامان شوکولات خونمون ۳ ماهگی
مامان جانکم مامان جانکم ۱۱ ماهگی
مامان ململی مامان ململی ۴ ماهگی
مامان زهراکوچولو مامان زهراکوچولو ۱۰ ماهگی
مامان پسرم دخترم مامان پسرم دخترم ۱۴ ماهگی
مامان دلانا💕 مامان دلانا💕 ۲ ماهگی
مامان پندار👶🩵 مامان پندار👶🩵 ۲ ماهگی
مامان فسقلی👶🏻💙 مامان فسقلی👶🏻💙 ۶ ماهگی