دوستان سونوگرافی واژینال خطری نداره؟

۸ پاسخ

نه خطری نداره

نه عزیزم خطر نداره درد هم نداره

نه بابا چ مشکلی

نه خطری نداره من چند دفعه تا حالا انجام دادم به درخواست دکتر اگه خطری باشه دکترا انجامش نمیدن

نه نداره من ۲ بار انجام دادم

نه نداره

خوبه خداروشکر

یه کوچولو میبره داخل اصلا فشار نداد دکتر شاید ی بند انگشت

سوال های مرتبط

مامان شکلات ۱و۲ مامان شکلات ۱و۲ هفته بیست‌ونهم بارداری