بچم همش سکسکه میزنه چرا.

۴ پاسخ

چون اروغش رو خوب نمگیرید

ی دکتره می‌گفت چون خوب آروغ نزده ب سکسکه میفته

دکتر ب من کف اگ زیاد سکسکه کنه یعنی آروغشو خوب نمی‌گیری

داره معدش بزرگ میشه

سوال های مرتبط

مامان نیلا🥹🍒😍 مامان نیلا🥹🍒😍 ۳ ماهگی
مامان محمد مهدی 💕 مامان محمد مهدی 💕 ۵ ماهگی
مامان نویان💙💙 مامان نویان💙💙 ۷ ماهگی
مامان نی نی گل مامان نی نی گل ۱۰ ماهگی
مامان رادمهر🩵 مامان رادمهر🩵 ۴ ماهگی
مامان آرسام ...✨ مامان آرسام ...✨ ۳ ماهگی
مامان حیاتم مامان حیاتم ۹ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان مامان نینی مامان مامان نینی ۵ ماهگی