ایده برای میان وعده یا کنار خورشت
سیب زمینی تنوری

تصویر
۴ پاسخ

نوش جان
نیاز نیست سیب زمینی قبلش یکم آب‌پز بشه؟
توی توستر با چه درجه وتایمی؟؟

چطور درستش میکنی چیابهش زدی

عزیزم‌‌چطور درست کردی؟

من خیلی درست میکنم با قیمه و مرغ

سوال های مرتبط

مامان 🌞💫⭐ مامان 🌞💫⭐ ۳ سالگی
مامان Delvin مامان Delvin ۳ سالگی
مامان دو عدد وروجک مامان دو عدد وروجک ۳ سالگی