حالت تهوع نشونه اینه که قلب تشکیل شده
وقتی حالت تهوع داری میگن تشکیل شده
فک نمیکنم من کل حاملگیم تهوع نداشتم
حالت تهوع نشونه ی یه بارداری سالمه یعنی هورمونای بارداریت خیلی بالا رفته
اتفاقا حالت تهوع نشونه ی خیلی خوبیه
یعنی جنین رو به رشده
منم بارداری اولم تهوع داشتم یه دختر دارم. بارداری دوم چند ماه پیش بود اصلا تهوع نداشتم. قلبش تشکیل نشد یازده هفته و سه روز کورتاژ کردم.
اگر تشکیل بشه حالت تهوع میگیری
عزیزم منم تهوع داشتم موقع تشکیل قلب هر دوتا بچم قلبشون تشکیل شد خدارو شکر سالم و سلامتن
اصلا ربطی نداره ب این چیزا
آبجیای من اصلااا حالت تهوع نداشتن تا آخرش ولی من خیلی داشتم
استرس نداشته باش اینقدر گلم بدترین حالت استرس داشتن بسپار به خدا خیالت راحت باشه هر چی صلاح بدونه برات اتفاق میفته شک نکن گلم به مثبت ها فکر کن و سرتو گرم کن
آره دکتر میگفت داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.