۲ پاسخ

سلام. الان دوز یک. برامون. خوبه. فولیک اسید. عزیزم.

آره خوبه من صبح میخورم

سوال های مرتبط

مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آینده🥺✨️ مامان آینده🥺✨️ قصد بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته یازدهم بارداری