خب منم یه زایمان زودرس یه حاملگی خارج از رحمی و یک حاملگی که جنین انتیش ۶ بوده داشتم به نظرتون همون دوز ۱ مصرف کنم
کوالی فول بخر بخور نوع پیشرفته اسید فولیک هست خیلی خوبه فرق هم اینکه اسیر فولیک جذب شده است
من موقع خواب میخورم
بعد از صبحانه بخور
و ۱ میلی گرم بخور
۵ میلی گرم واسه کسیه ک بارداری ناموفق تو هفته های ۲۰ به بالا داره
من جنینم ۲۹ هفته مرگ داخل رحم شد الان من اسید فولیک ۵ میخورم ولی شما ۱ باید بخوری
بعدصبحانه بیشتر تاثیر داره
۵ نخور ۱بخور ۵بر موارد خاص سقط ازدواج فامیلی و.....هست
فولیک اسید صبح میخورن
نه دکتر ننوشته گفتم قبلااز اینکه اقدام کنم به بارداری مصرف کنم
دوز ۵ رو دکتر براتون تجویز کرده؟
من موقع خواب میخورم اینو
به من فولیک اسید ۱ دادن شبا هم میخورم
من خود دکتر بهم داده و گفته بعد از صبحونه بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.