۱۲ پاسخ

خب منم یه زایمان زودرس یه حاملگی خارج از رحمی و یک حاملگی که جنین انتیش ۶ بوده داشتم به نظرتون همون دوز ۱ مصرف کنم

کوالی فول بخر بخور نوع پیشرفته اسید فولیک هست خیلی خوبه فرق هم اینکه اسیر فولیک جذب شده است

من موقع خواب میخورم

بعد از صبحانه بخور
و ۱ میلی گرم بخور
۵ میلی گرم واسه کسیه ک بارداری ناموفق تو هفته های ۲۰ به بالا داره
من جنینم ۲۹ هفته مرگ داخل رحم شد الان من اسید فولیک ۵ میخورم ولی شما ۱ باید بخوری

بعدصبحانه بیشتر تاثیر داره

۵ نخور ۱بخور ۵بر موارد خاص سقط ازدواج فامیلی و.....هست

فولیک اسید صبح میخورن

نه دکتر ننوشته گفتم قبلااز اینکه اقدام کنم به بارداری مصرف کنم

دوز ۵ رو دکتر براتون تجویز کرده؟

من موقع خواب میخورم اینو

به من فولیک اسید ۱ دادن شبا هم میخورم

من خود دکتر بهم داده و گفته بعد از صبحونه بخور

سوال های مرتبط

مامان گلبرگ مامان گلبرگ هفته دهم بارداری
مامانِ نخودفرنگی مامانِ نخودفرنگی قصد بارداری
مامان دلینم👧🏻🪿 مامان دلینم👧🏻🪿 ۲ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آدوین مامان آدوین هفته دهم بارداری