۶ پاسخ

نه کشیدن نداره

ن خود ب خود با ترمیم می افتن با سرم شستشو

همش جذبیه.

کلا خودش میوفته یا جذب میشه مال منم از داخل و بیرونی بخیه خوردم خودش ریخت کم کم

فکر کنم میوفتن خودشون
سه الی هفت روز بعد زایمان هم دکترت باید ببینه نمیدونم میکشه یا فقط معاینس

نه جذبیه همش

سوال های مرتبط

مامان زیتون مامان زیتون هفته بیست‌ودوم بارداری