۳ پاسخ

نه من ۲۷ روزه زدم هنوز اشتهاش برنگشته خیلی کم شیرخشک میخوره هرشش ساعت ۴ پیمانه به زور میدم روقوطی نوشته هرسه ساعت۷ پیمانه

دختر من تو دو ماهگی اشتها نداشت اصلا ولی ۴ و ۶ ماهگی بهتر بود

نه من شنبه زدم هنوز اشتها نداره

سوال های مرتبط

مامان Nila💛 مامان Nila💛 ۱۱ ماهگی
مامان نخودچی مامان نخودچی ۱۱ ماهگی
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۱۳ ماهگی