بیمارستان گلپایگانی دستگاه ان ای سیو ندارن؟؟؟؟؟

۵ پاسخ

من بچه اولم ۳۶.۶ بدنیا اومد سر همین نتونستم برم خصوصی و فرقانی نکویی هم پر بودن اشتباه کردم امام رضا نرفتم و مجبوری رفتم شهدا بیچارم کردن...هیچ ان ایسیو هم نخاست

ن فقط دولتی

نه نداره باید بری فرقانی یا شهدا منم درگیرم

از خود بیمارستان بپرس

نه والا منم درگیرم خاهر

سوال های مرتبط

مامان مامانی دوقلوها مامان مامانی دوقلوها ۱۰ ماهگی
مامان سرباز آقا مامان سرباز آقا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان گيلاس مامان مامان گيلاس هفته سی‌ودوم بارداری