بچه ها لا پا بچم چرا لینجوری شده

تصویر
۲۷ پاسخ

طفلک سوخته
بشور و خشک کن
تا جایی که میتونی باز بزارش و چرب کن با سودو کرم

یا خدا چ جوری متوجه این نشدی تا الان

من بچم ۴ تا پتو داره هی عوض و بدل میکنم با تشکچه الان هوا گرمه باز بزار، بزار هوا بخوره

سوخته باید همیشه اینجارو خشک نگه داری با پنبه یا دستمال خشکش کن برای خوب شدنش فقط بشور و خشک کن

الهی سوخته
پماد ان ان بزن. دو روز

سوخته حتما موقع شستن با شامپو بچه بشور بعد بزار هوا بخور بعد کالاندولا بزن

وای طفلکی بازش بزار نپی کرم فیروز بگیر بزن ادرارشم بشور خشک کن

ااوی چرا

آلفا بزن

اخ اخ سوخته

من هروقت احساس کنم پای پسرم ی کم قرمز سریع روغن حیوانی میزنم عالیهههه

وای خدا چرا اینجوری از بچه مراقبت نمیکنی این سوخته باید پوشک ر و زود زود عوض کنی بشوری بچه رو پماد بزنی

عزیزم روغن جامد بزن بعد شلوار بپوشون بهش بزارش تو تشکچه ای ک توش نایلون داره زیرش بنداز جایی دسشویش درز نکن زود خوب میشه من دخترم در روز دوبار اینجوری می کنم گناه داره همیشه مای بیبی بزنیم هر چند برا ما راحت برا اونا سخت همش مای بیبی ما خومون چند روز پریود میشیم کلافه میشیم

بخاطر پوشک زیاد اینجوری شده

الهیی طفلک خیلی اذیت میشه
با وازلین چربش کن بعدم ببین به پوشکش که حساسیت نداره
بعضی بچع ها رو پوشک کنی اینجوری میشن

وای چکارش کردی گناه داره طفلکی یکم بازش بزار

گلم چند ساعت باز بذار، برا من زینک اکساید خوب جواب داد، حالت زخم طور داره پماد چشمی هم خوبه، تند تند بشور یکی دو بار هم با شامپو بچه، میتونی ی بار هم پودر بچه بزنی، چیزی نیست مراقب باشی زود خوب میشه

راستی وقتیم میخوای خشک کنی این قسمت رو که سوخته، دستمال خشک کنش رو نکش. بذار و بردار تا بدتر نشه

همیشخ بشور خشکش کن.دقت کن برا خشک کردن که کامل و همه جاش خشک بشه پماد بززن بعد پوشک کن تا اینجور نشه طفلی
الانم سودو کرم‌یا کالاندولا بزن بیشتر باز بذارش تا خوب بشه زود
روزی یکبار یا نهایت دو روزی یکبار هم با شامپو پاهاشو بشور

بهداشت رو رعایت کنی خیلی کم اینجوری میشه
کلا همیشه باید پماد بزنی براش چون هوا گرم عزیز دلم

این پماد خیلی خوبه بگیر بزن تند تند بزن با آب و صابون بچه بشور باز بزارش اصلا نبند تا خوب شه
حواست باشه از این به بعد هوا گرمه زود اینطوری میشه پوشک هم میکنی پی پی میکنه زود عوض کن نزار بمونه بیشتر با اب ب ولرم بشورش کم از دستمال مرطوب استفاده کن
دختر منم دو بار اینجوری شد روی باسنش

تصویر

,روغن جامد بمال خیلی خوبه روغنی که ازش برای پخت استفاده میکنی

یا سوخته یا حساسیت به پوشکش داره عزیزم بهش پماد اینا بزن طفلک و اذیت میشه

بدجور سوخته الهی چرا حواست نبوددد

کالاندولا بزززن

کالاندولا بزن زیاد نبندش باز بزارش

سوخته فکنم

سوال های مرتبط

مامان 𝘼𝙧𝙨𝙖𝙢👑 مامان 𝘼𝙧𝙨𝙖𝙢👑 ۱ سالگی
مامان سید صدرا 👼🫶 مامان سید صدرا 👼🫶 ۶ ماهگی
#لالایی
بچه ها قسمت لالایی گهپاره چ خوبه دیدین ؟
هم شعر و قصه داره هم صدای سفید و لالایی
من لالایی مامان رایان رو خیلی دوست داشتم متنشو نوشتم اینجا میزارم میتونید باهاش هم خوانی کنید
پسر من خیلی دوست داره 😍😍😍
لا لا لا شکوفه ی گلابی 🌸
ببند چشماتو تا آروم بخوابی 😴
لا لا لا جوونه های پونه 🌱
دوباره قرص ماه تو آسمونه 🌙
بخواب تا کلی خواب خوووب ببینی🌈
تو باغ قصه ها آلو بچینی 🍒
بری به سرزمین آبنباتی 🍭
بری به خونه های شکلاتی 🍬🍫
لا لا لا شب اومده دوباره 🌚
ستاره آی ستاره آی ستاره 🌟
لا لا لا گل یاسی و شب بو💐
برو به خواب ِناز عشق کوچولو 🐥💜
یه جایی که نه سوزه و نه سرما🔥
یجا که مثل چشمای تو زیباست👶
بری و شهر رویا رو ببینی🌃
سر سفره با خرگوشا بشینی 🐇
بری روبال اسبای پرنده 🦄
به شهر کوچک بازی و خنده😄🪁⚽️
بری به دره ی رنگین کمون ها 🌈
به قصر گم شده تو اسمون ها🏯
لا لا لا بخواب فرشته ی ناز👼
که خورشید پشت کوها گم شده باز ⛅️
لا لا لا گل بنفش و آبی💐
ببند چشماتو تا آروم بخوابی 🥱
ببند چشماتو تا آروم بخوابی😴
ببند چشماتو تا آروم بخوابی 😴
لا لا لا لا ☘
لا لا لا لا🍀
مامان ִֶָ⋆فندقچه💓 مامان ִֶָ⋆فندقچه💓 ۱۷ ماهگی
مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۷ ماهگی