چرا ناخن دخترم قرمز تیره

تصویر
۱۳ پاسخ

ناخن دست پسرم قرمز شده همش کسی میدونه چیه

ای خودا🥰🥰🥰بخورمش چه دستهای نازی ازجامن ببوسش😘😘😘نه گلم طبیعیه هرچی بزرگتربشه بهترمیشه

پسر منم‌همینطور طبیعی

خوب میشه عزیزم
منم همبنطور بود

وای ناناز

ای جونم ناخن شو بگیر خودشو زخم می‌کنه الان تو این ماه دست تو دهنم می‌زاره دستشو همیشه تمیز کن

طبيعيه بنظرم

طبیعیه. اتفاقا دکترا میگن اینجوری یعنی کم خون نیست

انگشت تو سفت گرفته برا اونه

فشار داده

خوب وقتی انگشتش رو ببنده یا فشار میده رو انگشت تو قرمز میشه

طبیعیه

حس میکنم طبیعی نیس

سوال های مرتبط

مامان ماری مامان ماری ۱۰ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۳ ماهگی
مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۵ ماهگی