برای ساک بیمارستان و ساک نوزاد چیا بزاریم؟!

۱۹ پاسخ

چک لیست

تصویر

برای بچه
دو دست لباس
کلاه و دستکش
پوشک
زیرانداز تعویض
پتو
قنداق سویسی یا کریر حالا سویسی بهتره
ناخنگیر

برای خودت
شیافت
نوار سایز بزرگ
شورت یکبار مصرف
لباس واسه برگشتت به خونه
مرطوب کننده و وسایل ارایش و شونه
حوله اگه طبیعی هستی اونجا حموم میری
مدارک پزشکی و کارت شناسایی خودت و همسرت

یه سوال وسایل مادر مگه از بیرون میگیرن مگه از بیمارستان نمیخرن

سایز صفر

وسایل خودت:

پوشاک بزرگ _ شورت یکبار مصرف و سرجی_ لباس بیمارستان ولباس نخی_ مسواک و شانه _ فوم شست وشوی صورت_ کرم مرطوب کننده_ گاز استریل_ کیسه ایس پک_ کاور توالت_ دستمال کاغذی _ روسری شالی_شیر دوش_ زیر انداز _وسایل ارایش

وسایل نی نی:

مای بیبی_ دست کش وجواب و ۲ عدد کلاه و پتوی نازک _ ۲ ست لباس _ قاشق کوچیک_ پستونک _ دارو خوری و قطره چکان _ شیشه شیر_ قنداق چسپی _

کاور یکبارمصرف توالت فرنگی هم بگیر حتما.

پوشاک سایز صفر کلاه دستکش جوراب یه دست لباس که سرهمی نباشه دستمال مرطوب زیرانداز تعویض پتو دورپیچ شیشه شیر
بر خودت پیراهن راحت که موقع ترخیص بپوشی لوازم آرایش مسواک خمیردندان دمپایی شونه پوشاک بزرگ ۲بسته بگیر روکش توالت فرنگی شورت نخی

دو دست لباس برا بچه جوراب و کلاه
مای بی بی ..زیر انداز کوچیک برا تعویض ..کریر یا چیزی که بچه رو داخلش بزاری
برا خودتم شورت و پوشاک لباس زیر لوازم آرایشی شانه حوله دمپایی
مدارک پزشکی و شناسنامه خودتو همسرت

کلی لیست میزارن ک توش کمو کسری داره
من ۱۸روزه زایمان کردم
برای بچه ۵تا دونه مای بیبی ببر‌چندتا ۰و چندتا سایز ۱
دو‌دست لباس بهتره سرهمی نبری سایز ۰و سایز ۱ببر زیرانداز تعویض هم ببر
پتو دور پیچ ببر کلاه و جوراب حتما ببر شیشه شیر همین قنداب خوری ها رو هم یکی‌ببر برای اطمینان اما نیاز نیست همین
بد برای خودتم اگر میخای تو وان بری حوله ببر
زیر انداز ببر
پوشک ببر
لباس زیر نخی یا سرجی فیکس بگیر
لباسم ببر اگر میخای برگشتنی خوشتیپ باشی لوازم ارایشم ببر شارژر شونه و کش مو ببر
این شونه پلاستیکی هارو به کف‌دست فشار بدی دردو کم میکنه اگر طبیعی هستی‌ببر حتما
خوراکیم اب جوش خرمای هسته گرفته رو بردار قلقلی کن با مغزیجات خیلییی انرژی میده
اب میوه طبیعی هم ببر بهتر از این بیرونیا هستش همین
اگر حساسی به محیط بیمارستان روزنامه یا سفره یکبار مصرف ببر بنداز زیر وسیله هات

خیلی زیاد میگید اصلا انقد لازم‌نمیشه
برا ی روز
بعدشم پک بیمارستان دمپایی و لباس برای بخش داره
تب سنج هم داخل پک هست

من شیرخشک هم بردم یواشکی به بچه میدادم بدون اینکه پرستارا بفهمن بهش میدادم چون خیلی گرسنه بود و گریه میکرد
بعد که اومدم خونه و دوش ابگرم گرفتم و سرحال شدم شروع کردم شیر دادن به بچه

شرت ی بار مصرف داروخونه داره؟؟

پستونک دهنی و شیشه شیر هم بذار حتما

تمام مدارک پزشکی و سونو و هر چی تا حالا ازمایش خون و اینا دادی رو بذار
کارت شناسایی خودت و همسرت

شیاف دیکلوفناک هم بخر خودت چون بیمارستان میخوای التماس پرستارا کنی که شیاف بذارن برات

برای خودت
شارژر
کمپوت آناناس و آبمیوه و کیک و خرما
پوشک بزرگ لباس زیر نخی و یکبارمصرف
لباس واسه مرخص شدن
دمپایی
فلاسک چای
کاور توالت فرنگی
لیوان یکبارمصرف
مسواک و لوازم آرایش
برای نوزاد:
کلاه و روسری
دو دست لباس
پوشک
فین گیر و شیر دوش
پنبه یا دستمال کاغذی و دستمال مرطوب
پتو دورپیچ و قنداق فرنگی
جوارب و دستکش
زیر انداز تعویض
پماد سوختگی

برای وسایل مادر باید زیر انداز یکبار مصرف هم بگیری

پوشک چه سایزی برای نوزاد

دو سه دست لباس
پوشک
پنبه
دستمال مرطوب
پماد
زیرانداز تعویض
پتو دورپیچ
پستونک
شیشه شیر

دیگه یادم نمیاد

سوال های مرتبط

مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان فندوق👶🏻 مامان فندوق👶🏻 ۸ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌ونهم بارداری