خانوما واژنم تیر میکشه از چیه

۳ پاسخ

فکر کنم اکثر خانما توی این سن بارداری همینجورن من راه نمیتونم برم اینقدر که درد توی واژن دارم

من امروز یعنی خیلی پیاده روی کردم دوش اب گرم و ورزش کردم اما هیچ دردی نیس

بنظرت تو هفته ۳۷ بارداری میخوای تیر نکشه
من ک دیگه احساس جر خوردن دارم

سوال های مرتبط

مامان کوروش🩵🧿 مامان کوروش🩵🧿 ۴ ماهگی
مامان نیلا


🦋 مامان نیلا 🦋 ۱۱ ماهگی
مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۵ ماهگی
مامان دلبر مامان دلبر روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی
مامان زینب مامان زینب روزهای ابتدایی تولد