خانما من توی شیر دهی میتونم شیر استفاده کنم

۴ پاسخ

نه هم خودت دل درد میشی هم بچه من تجربه کردم

علایمش چیه؟

اگه بچت حساسیت به پروتیین نداره

اره فقط توش نبات بنداز

سوال های مرتبط

مامان mahva🌙❤️ مامان mahva🌙❤️ ۱ ماهگی
مامان پارساو نیلا😍 مامان پارساو نیلا😍 ۱ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی