۳ پاسخ

وا چرا بعد سزارین باید رابطه دردناک باشه؟ طبیعی که زایمان نکردی بگی زخم هنوز؟

اره درد داره.

یکم سوزش داشتم من

سوال های مرتبط

مامان ميسای آسمونی🖤 مامان ميسای آسمونی🖤 ۱۲ ماهگی
مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری