۷ پاسخ

من از ۶هفته دارم استفاده میکنم

من دارم استفاده میکنم

بسلامتی

من ماه دومیه که دارم استفاده میکنم

استرس نداری از اینکه این آمپول خوب جواب بده

الان چندوقتته

من از هفته چهار تا حالا دارم تزریق میکنم

سوال های مرتبط