۶ پاسخ

برا منطرف اولش‌خوب میشه طرف دومش نه خوب سرخ نمیشه

نوش جونتون باشه

نوش جونشون

دستورش؟؟

چطوری انقدر یه دست در میاد ماله من مثل کوکو میشه

چقد خوسکل شدن چجوری درست کردی من درست میکنم خیلی زشت میشن

سوال های مرتبط

مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین ۳ سالگی
مامان نخودفرنگی🫛 مامان نخودفرنگی🫛 ۲ سالگی
مامان آقامهراد مامان آقامهراد ۲ سالگی